Praegune seis
Pole registreeritud
Hind
€16/kuu
Alustama
Kursus
Materjalid

Tere tulemast endale head enesetunnet looma läbi Pilatese treeningute!

Proovi 3 esimest päeva tasuta!

Hea tervis koosneb lisaks heale vaimsele seisundile ka heast füüsilisest olukorrast.

Mida teadlikumad oleme oma liigutusmustritest ning osates ka oma keha teadlikumalt kasutada, seda vähem tekib meil lihaspingeid ja väheneb vigastuste oht. Et saaksid ka kodus võimelda ja see võimalikult lihtsalt oma elu osaks luua, olen loonud mõnusad videod, et saaksin olla sulle toeks ja motivaatoriks.

Klassikalise Pilatese ning Pilatesest ja liikumisest üldiselt inspireeritud treeningud loovad sulle hea enesetunde, et saaksid igapäevaselt tõrgeteta teha endale meeldivaid tegevusi ning elada hea enesetundega kõrge vanuseni.

Olen videotreeningud koostanud nii, et pärast võimlemist on hea ja kerge olemine. Olen seljatanud raske seljaprobleemi ja jälgin, et juhendamine looks sulle võimalikult turvalise harjutuste soorituse.

Pille Pilatese online treeningute valikus on hulgaliselt videotreeninguid, kust saad valida endale sobiva hommikusirutuse, õhtuse lõõgastuse, pingutust nõudvama, valusid leevendava, lühema või pikema treeningu. Lisaks kehale pai tegemisele saad pai ka hingele läbi lõõgastusaudiote, ​millel imeilusad kodumaised visuaalid taustaks.

Ja olen sulle vajadusel toeks, nõuandjaks ja motivaatoriks.

Sellelt leheküljelt leiad videod, mis on kergema valiku tegemiseks teema või pikkuse järgi nn peatükkideks jaotatud. Materjalide lehekülg sisaldab soovitusi, kuidas treeninguid valida ning teooriat Pilatese treeningprogrammi kohta. Kindlasti soovitan uudistada ka kodulehel Kasulikku lehte, kuhu olen kirjutanud nii Pilatese treeningsüsteemi kui üldiselt elu puudutavaid lugemisi.

Soovitan ühe treeningvideo järgi treenida mitmeid kordi, sest siis muutuvad lihasühendused tugevamaks ja tekib kehas suurem taju ja koostöö meelega. Samuti soovitan erinevaid treeninguid kogeda, et leida endale lemmikud ja need, millega aegajalt end mugavustsoonist välja tõmmata.

Kui sul tekib küsimusi kas treeningute, tehnilise soorituse, Pilatese või kodulehe kohta, siis võta minuga julgesti ühendust! Samuti on oodatud sinu kodus treenimise kogemuse jagamine ja ka ettepanekud ning soovid, mida veel saaksin paremini teha!

Toredat treenimist!

Selle osa vaatamiseks pead olema sisse logitud.

On aeg enda jaoks aega võtta ja matt lahti rullida!

​FB-st leiad ka grupi Pille Pilatese LIVE treeningud, kus teeme aegajalt live treeninguid. Saad sellega soovi korral liituda ning meiega koos võimelda!

Olen su üle uhke, et enda heaks selle otsuse tegid ja soovid järjepidevalt endale head enesetunnet luua ja tervisele head teha! Võimeldes lähtu kindlasti enesetundest ning kuula keha märguandeid. Tee vajadusel harjutused lihtsamaks või väldi mõnda harjutust. Valu korral katkesta treening. Terviseprobleemi korral võta arstiga enne treenima asumist ühendust.

Kui vajad väikest vihjet, kuidas treeninguid valida, siis...

 * päevaplaanile mõeldes võid hommikut alustada näiteks virgutusvõimlemisega ja/või hommikuse meditatsiooniga, teha tööpausiks istumise vahele sutsaka tuharalihastele. Pingelise päeva lõpuks sobib õhtuse lõõgastuse treening või rahu meditatsioon ning rahulikuma päeva ​õhtusse Pilates või muusikasse seatud FlowPilates.

* alustades alles oma võimlemise ja ka Pilatese teekonda, siis soovitan alustada hommikuvirgutuste ja päevasete lühikeste võimlemiste oma ellu integreerimisega. Ca nädala pärast võid võtta tegemisse Pilatese baastaseme treeningud. Teadlikkuse ja kehatunnetuse kasvades lisa vahelduseks plaani ka FlowPilates ja vahenditega Pilatese treeningud. Kindlasti soovitan ühe video järgi treenida mitmeid kordi, sest iga korraga tulevad uued nüansid esile ning kehateadlikkus ja tehnilise soorituse puhtus täienevad.

*pingete puhul kehas, soovitan esmalt lihaslõõgastuseks massaazikuuri ning siis hakata võimlema. Pinges lihased on reeglina nõrgad lihased, mis ei jaksa sellele lihasele esitatud keha asendit või koormust taluda. Pingete korral soovitan alustada lõõgastusaudiotest, mis on videode lõpus, et viia keha ja meel rahufaasi, kus kõik tervenemised ja taastumised algavad. Alusta võimlemist hommikuvõimlemistega ning oma pingekohtadele suunatud treeningutega, Kui vajad nõu, siis kindlasti võta minuga ühendust!

* valude puhul soovitan esmalt konsulteerida arstiga ning siis vastavalt enesetundele lisada igasse päeva mõõdukas võimlemine. Kindlasti kuuata keha märguandeid ja enesetunnet võimlemise ajal ja pärast. Soovitan alustada pigem vähemast, sest ülekoormust ei tunne me treeningu ajal vaid pärast. nn testides oma keha koormuse taluvust saame tasapisi koormust kasvatada. Soovitan valida samuti kergemad hommikuvõimlemised ning probleemsele piirkonnale pühendatud treeningud. Kuula ka lõõgastusaudioid, sest need aitavad meelt rahustada ja kui meel on rahulik, siis tuleb ka keha tervenemisega enam toime.

* Naisena pane tähele ka enesetunnet seoses kuutsükliga, sest see mõjutab palju meie enesetunnet ja energiataset. Meid naistena pole kahjuks õpetatud tähele panema, kuidas hormonaalse tasakaalu kõikumine muudab meid teatud perioodil energiavaesemaks, väga emotsionaalseks ja ülereageerivaks ning teisel perioodil aga oleme energiast tulvil ning mitte miski meid ei häiri. Niisiis märkagi, kuidas sinul lood on. Tavaliselt muutume väsinumaks ja emotsionaalsemaks, märkame kõike mis meid häirib ning tajume söögiisu tõusu ca nädal enne menstruatsiooni.  Päevade ajal tekib paljudel soov üksi olla ja aeglasemaid liigutusi teha ning meie elukorraldus võiks olla siis vähenõudlikum, kus saame rahulikumas tempos kulgeda. Neil aegadel saadki valida veidi rahulikumad treeningud, meditatsioonid ja muusikaga FlowPilatese. Pärast menstruatsiooni aga tunneme energiatõusu ning märkame, et sel ajal on tempokam elu, rohked suhtlemised ning aktiivsemad treeningud omal kohal. Just siis tahaks mürgeldada, koristada, sõpradega aega veeta ning kohtumised ja ettekanded lähevad libedalt. Siis on hea validagi aktiivsemad ja väljakutset esitavamad treeningud.

Muide, mida rohkem saad sel ajal poputamist ja valid endale kosmeetiku külastused, massaazi, individuaaltreeningud ning ka kaaslane kutsub kohtingule ja pöörab sulle tähelepanu, siis on su akud laetud ka taas eelseisvaks madalama energiaga ajaks;-)

Niisiis kuula oma sisetunnet ja keha märguandeid ning vali just see treening või meditatsioon, mis sul sel hetkel vaja on.

 

Sinu aeg, sinu tervis, sinu heaolu!

Pilatese ehk kontroloogia (nii nimetas treeningmeetodit J.Pilates ise) on keha teadliku kasutuse treeningsüsteem, mille kõrgemateks teesideks on:

​* keha, vaimu ja hinge vahelise suhte tasakaalu loomine

* loomuliku sisemise rütmi saavutamine arvestades kõiki alateadvuslikke toiminguid

*loodusseaduste rakendamine igapäevaellu

 

Lisaks on põhialused, mis on olulised hoida meeles iga harjutust sooritades, treeningule üldiselt mõeldes ning mis kanduvad järjepidevalt treenides meie igapäevasesse ellu:

* Keskendumine- kohalolu selles hetkes

* Keskendamine- teadlikkus iseendast ja oma keha teadlik kasutamine

* Kontroll- fokusseeri tähelepanu olulisele

* Täpsus- teadlikkus, kus oledja kuhu oled teel

* Hingamine- sisemise rütmi loomine ja iseendaga kontakti loomine

* Sujuvus- keha, meele ja hinge koostöö, harmoonia

 

​Soovitan sulle ka Dr Rangan Chatterjee raamatut "Tervise neli tugisammast", mille saad tellida Inspiratsiooniraamatukogu lehelt soodushinnaga ​lisades sooduskoodi "pillepilates".

Kui sulle mu juhendatud treeningud meeldivad ja sa tunned, et need sind aitavad, siis olen väga tänulik, kui soovitad online treeningute programmi ka oma tuttavatele. Me ei pruugi teada, kes seda infot vajab ja selle eest tänulik on.

Vabandan, et osade videode kvaliteet on kehvem!

See on tingitud sellest, et FB kaudu live ülekannet tehes vahel ei salvestu video otse vaid see tuleb läbi FB salvestada, mis tekitab kvaliteedilanguse.

Kursuse sisu

Sissejuhatus treeningutesse
Kuulamised
Kõhulihased
Pingeid ja valusid leevendavad võimlemised
Inspiratsioonijutud
Hommikuvõimlemised
Lühemad treeningud
Pilatese treeningud
Pilatese kursus: samm sammult tugevamaks
FlowPilates
Audiolõõgastused